neděle 18. března 2012

BLUE CAKE

Musím vám říct že party s Majkem Spiritem neměla chybu! Je úžasnej a mám plno fotek! Tak můžete očekávat článek:) Tento článek je o mém kulinářském umění:D Dělala jsem dort podruhé v životě! A dopadlo to takto! Byl pro Kačenku která měla 18té narozeniny:) A myslím že měl úspěch:)



8 komentářů:

  1. ten dort je uvnitř nádherně barevný :) možná bys tu někdy mohla dát recept :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten dort je pěknej :) a souhlasím, dej recept..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt neskutečně se ti povedl, mínko, máš můj obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju moc holky! a recept určitě dodám protože je opravdu primitivní, když jsem to dokázala i já:D

    OdpovědětVymazat
  5. jej aký dobrý nápad piknik s tortou:D

    OdpovědětVymazat
  6. teda jo, ten je krásný :) hlavně ty barvičky mě dostaly :D zbožňuju barevný jídlo a ještě když je sladký - mňam :D ♥
    Jsi šikovná!!
    A moc děkuji za krásné komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé to je skvělý jak to je barevný :D:))
    Jsi šikovná ;)

    OdpovědětVymazat