čtvrtek 8. března 2012

dárky k narozkám..:)

Tak jsem byla zase v autoškole, ta teorie je tak nudná!:D A mám pro vás zase překvapení moje vlasy se trošku proměnily, takže časem můžete čekat foto!:)
Dárečky co jsem dostala na narozky



zájezd na dva týdny do Anglie, budu bydlet u rodiny a chodit do školy na Oxford






plus si mám vybrat notebook:)

6 komentářů:

  1. páni, dva týdny v Anglii a ještě navíc na Oxfordu :) to se někdo má.. ;)
    i ostatní dárky jsou pěkné.. hodně se mi líbí to tričko :)

    OdpovědětVymazat
  2. wáu,chodiť na oxford? to musí byť úžasné! a ntbook tiež

    OdpovědětVymazat
  3. na ty zájezdy od student agency jsem taky koukala, dobrej výběr :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tu Anglii ti závidím! :(

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych chtěla do Anglie užasný dárek :)

    OdpovědětVymazat
  6. to tričko se mi hodně líbí :) a ty laky H&M už chci nějakou dobu vyzkoušet akorát nevím jestli jsem slepá nebo je ve Zlínském jablku fakt nemají.. :D
    A chodit na Oxford, tak to Ti holka tleskám ;) hlavně ať se Ti tam líbí. A doufám, že přihodíš fotku noťásku ;)

    OdpovědětVymazat