středa 21. března 2012

GIVEAWAY!!-ukončeno

Dnes je 20.3 a můj blog slaví rok od založení! Chtěla bych Vám všem moc poděkovat za vaši přízeň a milé komentáře! A tak jsem se rozhodla udělat další giveaway!:)
 Podmínky:

  • sledovat můj blog zde na bloggeru
  • kliknout na like mé stránky
  • vybrat si dáreček který chcete, možnosti máte dvě mezi krémy a lesky:)
  • a hlavně mě napsat email, kde vás můžu skontaktovat o výhře:)
samozřejmě budu moc ráda když mi napíšete co se vám tu líbí, nelíbí a co vám tu chybí!:)
posílám pouze do ČR/SK!

konec giveaway rozhodnu sama!:)

138 komentářů:

  1. Budu mrcha a zapojím se. Míno, už rok tyjo?! Vůbec se to nezdá, já vlastně budu mít taky za chvilku výročí, na konci dubna :)
    Chci krémíky a mail ani psát nemusím, ale tak slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. miluju cokoliv vanilkovýho, takže kdyžtak 'vanilla love' :))
    g.wencelova@seznam.cz

    jinak se mi tvůj blog moc líbí.. uvítala bych třeba víc outfitů nebo třeba nějaké návody na zdobení nehtíků ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš jasně že lesky ! :D
    novotna.dany@seznam.cz
    :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Když budu mít štěstí, tak beru lesky. Jinak všechno nej k blogovým narozeninám :)
    hedvika.ruzickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. krémy,lesky by som asi nevyužila :) krásne ceny,môj mail lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  6. chtěla bych moc ty krémy :)
    hanka.nav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. klariska.skodulka@seznam.cz
    Mám ráda tvůj blog, protože je hodně o tvém životě.. a baví mě to sledovat :)

    OdpovědětVymazat
  8. evelinblog@gmail.com

    pro me jsi moc mila a sympaticka holka a proto rada ctu tvoje clanky, cus cus
    www.lipstickboom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k roku. :-)
    Upozornění na tvou giveaway jsem dala na blog

    www.bloggiveaway.cz

    OdpovědětVymazat
  10. tie lesky :)
    mojblog22@gmail.com
    gratulujem k coraz uspesnejsiemu blogu ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. I já gratuluji k roku=)
    Sice tě sleduji až od dneška, ale není to jen kvůli Giveaway=) Tak jsem to tu projela a prostě se mi líbí tvoje články a desing a tak nějak všechno =D=)
    Krémy ;)
    katinka95@seznam.cz

    http://catherine-s-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, krásné výhry :) .. Všechno nejlepší ťobě i tvému blogu a ať se vám daří i nadále :)
    kréémy jsou úžasnýý! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná giveaway. Moc se mi líbí lesky :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    U mě na blogu taky probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zúčastníš.

    OdpovědětVymazat
  14. jej..tie krémiky sú úžasné..leskov mám habadéj :-)
    tvoj blog som vždy mala rada..si veľmi sympatická :-))
    miaslifestyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. GabrielaMizerova@seznam.cz
    Prosila bych lesky :) Děkuji za skvělou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych chtěla aby si přidávala videa :)
    Krémy :)
    Misssha2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ty lesky jsou boží:-)))
    mrs.luczynka@seznam.cz
    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Blog sleduji teprve chvíli,ale vážně se mi líbí,jen tak dál!V případě výhry (utopie!:-) bych si vybrala krémy ;-)
    hanka.bee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. po roce tvého působení jsem tě objevila a už tě "nepustím" (nebudu se ani zapojovat do giveaway, až do té dvouroční), gratuluju! :)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. tak tedy dodatečně hodně dalších čtenářů,skvělých článků,aby tě to tu bavilo,a abys byla ještě úspěšnější než doposud jsi:)))
    my-blog-my@seznam.cz
    krémy :)

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji:)
    Chtěla bych ty krémy, kupovala jsem je kamarádce k vánocum a pochvalovala si je tak bych je chtěla taky vyzkoušet:)
    rozanska.d@seznam.cz

    www.deni-diary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  23. objevila jsem Tě až teď díky giveaway, máš dobrý blog. :)

    zajickova.lucie@gmail.com

    brala bych lesky. ;)

    OdpovědětVymazat
  24. jasné, že by sa mi páčili viac krémy
    tvoj blog sa mi páči, nemám mu čo vytknúť :)

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  25. krémy prosím:)

    barbora.tomiskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Lesky už moc nepoužívám, takže zkusím štěstí o ty pěkné krémy. :)

    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Máš nádherný blog ♥
    Lesky na pery :))
    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. brala bych lesky :)
    july.mayova@gmail.com

    Zvu tě k sobě na blog:) http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  29. vybrala bych si ty krémy ;)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. ja by som rada krémiky :)
    domculienka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. obidve ceny sú super, ale keby si mám vybrať, tak krémiky :)
    a nemám fb, hádam to nevadí, som followerom tu... :)

    soninka11s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. hezounký blog:)kdyžtak krémy:)
    gabi.hyzi@gmail.com
    http://gabuska82.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  33. Miluju tvůj design :)) Já bych ráda lesky :)
    klaruskabeluska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. hmmm mně by se líbily ty krémy :) verda.patkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Tak zkusím štěstí :P a výhru nechám na tobě :)
    A jinak nejvíce mě u tebe baví nails,DIY,hair,shopping.... no prostě vše :D
    Mola by jsi natočit zase nějaké video :P
    po.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. mne sa pacia lesky :) blog je krasny, som tu sice prvy krat, ale uz som si prezrela par clankov, zaujali ma ;)
    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Gratuluji k výročí!:) Miluju DIY.:) A jelikož llesků mám jak na.. pršeno.:D Vybrala bych si ty krémíky, vanilku miluju.:) tak já budu doufat!:)
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tak to ti gratulujem k výročiu! :) A tie krémy by sa mi páčili :).
    claudiakickass@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. krémy :))
    sabik0@seznam.cz
    doufám že se poštěstí :))

    OdpovědětVymazat
  40. je mi to jedno, čo zvýši :)
    Tvoj blog som objavila len dnes, takže neviem posúdiť :D

    asallielive@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. krémy :))))

    jinak gratuluju k ročnímu výročí ;))))

    La.nika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Krémy! Koukala sem na ně asi v prosinci v H&Mku, ale pak je už neměli:/:D

    ell.slaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. asi krémy :-)
    m.prerovska99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Byla bych moc ráda za krémy!
    Jsem tu poprvé ale ráda tě znovu navšívím, a líbí se mi tvůj design :))

    NicoChicoFashion@seznam.cz
    (u mě probíhá též giveaway)

    OdpovědětVymazat
  45. krémy vypadají skvěle! :)
    aneta.jel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. na tvém blogu se mi líbí všechno:)
    brala bych krémíky:)
    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. já bych prosila lesky! :)
    sleduji přes GFC!
    kocourova.veronika@email.cz

    OdpovědětVymazat
  48. HB :)
    lucik.hroch@seznam.cz
    kreemy prosím :)

    OdpovědětVymazat
  49. Vše splňuji, a jako cenu bych si vybrala krémy! :) Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com
    Ahoooj:)

    OdpovědětVymazat
  50. Krémy vypadají skvěle,a proto kdybych vyhrála chtěla bych je:)
    Ma-a-r-t@email.cz
    měj se krásně:)

    OdpovědětVymazat
  51. určitě krémy, lesky bych nevyužila :)

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. miluju lesky a rtěnky takže volba je jasná - lesky:)
    veirauchova.marketa@seznam.cz

    podle me mas uzasny blog, moc se mi tu líbí, jen tak dál:)

    OdpovědětVymazat
  53. Určitě bych nepohrdla krémíky :-)
    jinak sleduji dle podmínek,
    mestonadseinou@gmail.com
    oceňuji jednoduchý vzhled, blog se čte moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  54. Já jsem pro krémy, lesků mám plnou to...taštičku:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Mně by se líbily ty krémíky, ty jsou dokonalý a lesků mám dost :D
    b8ra1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. víc by se mi líbily krémy:)
    a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. krémy prosím
    kutuntak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. leskyy :) těch není nikdy dost

    Jokinka@email.cz

    http://cosmetics-studio.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  59. Moc hezká giveaway! :) A vybírám krémy
    v.kusalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. síce som to prešvihla ale tiež prajem všetko najlepšie k narodeninám blogu :)
    a jednoznačne krémy :)
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. ty lesky bych chtěla,zdají se být super:)
    leonka112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. uuzasna giveaway :) vybrala bych si kremy :) haniii96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. :))) parádní giveaway, já bych brala lesky :))

    OdpovědětVymazat
  64. Krásná giveaway! Miluju vanilku, takže moje volba je jasná...krémy:)
    janca.lt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Hi!!! My name in GFC is Karla ♥~
    My facebook is "Karla Estay Yévenes"
    My mail is karlaestay1990@hotmail.com

    Gracias!

    OdpovědětVymazat
  66. kremy :)
    t.kuricova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. lesky :)))

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. krásná giveaway, líbí se mi oba dárečky, ale pokud by se na mě usmálo štěstí, tak bych si vybrala ty lesky :)

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. líbí se mi krémy =) a přeji teda vše nej a ať se ti s blogem daří =)
    izzie-blossom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Přeji všechno nejlepší k blogovému výročí!
    Tvůj blog se mi moc líbí, vše je jednoduché a hezké. Nejradši mám kategorii DIY.
    Krásná giveaway, brala bych krémy.
    KristofikovaD@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Všechno nejlepší k výročí! Mě se líbí ty krémy:)
    paaja.pokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ahojky, v prvom rade ti prajem krasne vyrocie ;) a Vela dalsich uspesnych :) V pripade vyhry by som chcela kremiky, su z H & M ze??? mam odtial vanilkovy sprej ;) je uzasny ;) danka.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoooj mne sa pacia tie kremiky. Na tvojom blogu ma najviac zaujala sekcia my looks:)) petronela18@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  74. Mozes sa aj ty zapojit u mna :))
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/2012/03/giveaway-2.html

    OdpovědětVymazat
  75. Gratuluji k jednomu roku !! :)
    Já bych neměnila nic,pokud to tobě takhle vyhovuje , nám taky :))
    Brala bych krémy . reieva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Lesky! :D
    Gratulujem k roku.. :)
    Blog je super, takže by som tiež nejak nemenila nič. :)
    bloodyxdoll_wrrr@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  77. lesky nepoužívám a krémy jsou moje úchylka :D takže krémy
    mě se moc líbí jak všechno fotíš a nedržíš si takový odstup, jako hodně blogerů :)
    FB: Dominika Coufalová
    blogger: DominikaCouf
    email: xo-domissek-xo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Kdybych vyhrála (o čemž pochybuju) vybrala bych si krémy - lesků mám doma pěknou řadu a už ně ani nestačím používat. :)
    zuzana.horalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Já pevně věřím, že toto bude moje první vyhraná giveaway, jelikož ty krémy jsou sladké.:) Vanilla...mmm.
    LuLlw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Kdybych náhodou vyhrála, přála bych si krémy :)

    gluu.actually@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Krémy vypadají dobře :)
    GFC: Lena M.
    FB: Lena Maxwell
    email: re.komunikace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Sleduju:)
    Kdyžtak ty lesky. A máš to tu celé krásné, navíc jsi taková příjemná.))
    amyclae@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. lesky :)

    katarina.stanik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. sleduju:) hezké ceny :) ale víc se mi asi líbí ty krémy :)

    OdpovědětVymazat
  85. Krásna giveaway :ň
    viac sa mi páčia krémy :))
    klarka153@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  86. Suprová giveaway! =) Ačkoli se mi krémy líbí sebevíc, lesky na rty mi sluší (to uznávám =D), tudíž volím lesky ;) =D

    můj mail: nataliesimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Lesky :)
    michaela-blogger@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Pěkný věci si vybrala :) Líbí se mi víc ty krémy :)
    Sa.L18@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Pokuď budu mít štěstí,tak bych brala lesky :)
    crazy.metal.girl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Ahoj, líbí se mi lesky :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. jelikož lesků mám hromadu a moc je nepoužívám, vybrala bych si krémy :)
    sarka.berounska@seznam.cz

    a ještě bych vás chtěla pozvat ke mně na giveaway, budu ráda, když se zúčastníte :)
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/2012/03/giveaway-c-2.html

    OdpovědětVymazat
  92. Je to ťažké rozhodovanie :D Ale mám teraz dosť leskov, čiže vyhrávajú krémy!
    lama.guanako@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Já bych si vybrala krémy :-)

    eliska.s9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Mám pocit, že každý si tu vyberá krémy, tak ja si vyberiem lesky :D

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. prijemnych veci a bezva blogu neni nikdy dost:) takze si tvuj peclive ukladam do slozky a tesim se na nove prispevky:) moc se mi libi lesky, takze treba budu mit stesti. prochazka.linda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. hned ako som videla tie krémy som si povedala že ich chcem ! :-D ale nakoniec som sa rozhodla pre lesky :-) vlastne ani neviem prečo mám ich snáď tisíc :-D a teraz som skôr na rúže.. ale tak predsa len prosím si lesky :-))
    beessweetylife@gmail.com
    beessweetylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  97. Ahoj, já bych chtěla krémy.
    Jinak se mi moc líbí tvůj blog celkově. Podle mě není nic, co by se mu dalo vytknout. Hodně se mi líbí ceny v této soutěži.
    Můj email je Andy.Hejzlarova@gmail.com
    Zatím ahoj.

    OdpovědětVymazat
  98. juu hezkyy:) sledujem aj tu aj tam :D
    pacia sa mi tie lesky
    sanisloova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. pěkné :)) já bych brala krémy :)
    luckkaa1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Krémy, mají pěkná balení!
    majdule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Asi bych si přála krémy :) Mimochodem máš to tu úžasné a vždy se těším na nový článek :)
    verunka-we@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Sledované :)
    Brala by som lesky :)
    izurka357@azet.sk

    užasný blog :)

    OdpovědětVymazat
  103. Na blog som narazila nedávno, avšak som si ho obľúbila :) Prajem veľa inšpirácie na nové články, a veľa nových čitateľov :)
    Vybrala by som si lesky :)
    blogprincess.gibi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. radši krémy ♥ miluju tu vanilkovou vůni
    Zelenkova.Tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. určitě krémy :)
    kikinka-13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Krémy :)
    Monika.Obrsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Najviac sa mi páčia príspevky o kozmetike a diy ;)
    V prípade výhry by som viac privítala krémy.
    x_kikush_x@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  108. nejvic se mi libi Tve recenze, protoze ty vyrobky se mi potom opravdu osvedcily:)
    vanilka:)kremy

    al.bis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Lesky na rty!! :)

    Zuzanka.97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Lesky na rty :)) a nic my tu nechybí :))
    karolina.kalovska@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Moc chválím giveaway :)Pokud by se mi opravdu poštěstilo a vyhrála bych, tak bych si vybrala ty skvělé lesky! ;) Jinak na Tvém blogu nejvíce oceňuji články o kosmetice! ;)
    Kontakt: M.i.l.a.d.k.a.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Krémy..:))
    Moc se mi tu líbí krásné články..:))

    Ajapolacek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Krémy prosím
    zizkozuz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. zpívám Happy B-day tvemu blogu,...xD
    nejlepší jsou články o kosmetice :*
    a lesky by byly super
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. mne sa viacej páčia krémy :)
    email: alamahapalamlaa@gmail.com
    likovala som aj na fb a sledovanie som dala cez google a bloglovin

    OdpovědětVymazat
  116. Krémy ! :)

    ellellyn.way@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. ahoj :)) No,obojí vypadá strašně krásně a lákavě, takže vůbec nevim, co bych si vybrala :)) ale asi spíš ty krémy :)) Měj se krásně!
    zaneta.hromadkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Krémy :)
    Tvoj blog je božský a nechýba na nom určite nič ;)
    timulqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Krásná giveaway ! Uvítala bych více outfitů, jinak mě baví tvé posty z cest :)

    Brala bych lesky :)

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Moc pěkné! Brala bych krémy :)
    Zůstaň na dále svá! :)
    t.linda@email.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Líbí se mi ty krémíky :) ale ani leskama bych nepohrdla :D
    mom157@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Ahoj,
    na Tvé doporučení si vybírám lesky ;)).
    Jinak úžAsŇouČqÝ BloGíSeqqq... ♥
    S pozdravem
    ...

    OdpovědětVymazat
  123. Lesky vyzerajú faj. Pekná GA :)
    miska.boljesikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. Moc se mi líbí ty krémy, jsou úžasné!!!

    lucie.martinakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Líbí se mi krémy :)
    rad.paj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Krémy :)
    IvanaPaulusova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat