středa 14. března 2012

lososová barva

Trošku volna a to jsem musela hned využít, takže vám představuji své nehty a myslím si že se mi docela povedly. Kamínky (což se divím) mě pořád drží!:D


10 komentářů:

  1. Sakra, vypadají nádherně:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. tie sú prekrásne! ale tá eiffelovka (ak to je ona) je ešte lepšia

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře ty! Kdes nabrala kamínky? U tamců? :D

    OdpovědětVymazat
  4. já obdivuju, když někdo zvládne jakýkoliv nail art. Nejsem na tohle moc taletnovaná a taky mám na to docela malý ručičky, takže i malou plochu na takovýhle umění :D

    OdpovědětVymazat
  5. tie nechtiky sa ti vazne podarili!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. jedna z věcí, která mi fakt nejde je takovéhle vyhrávání si s nehty :D nikdy jsem na to neměla trpělivost, stačil jeden nepodařený tah a všechno letělo do koše a nehty by odlakovaný raz dva :D
    Máš to moc krásné, jsi šikovná, že si to umíš tak hezky udělat a ještě ke všemu sama. Tohle fakt obdivuju :)

    OdpovědětVymazat