pondělí 26. března 2012

NEW STUFF

Konečně po dlouhé době jsem si prošla pořádně města a hlavně tesco! Už delší dobu jsem tam chtěla jít na čevené kalhoty, no ale samozřejmě u nás už nejsou:D Jinak dneska jsem měla zase jízdy, vůbec mě to nebavilo a byla jsem hrozně unavená tím posunem času:/ Hrůza! Ale chci už další:D A co vy dneska?:)


ve slevě za 25,-
 flitrový top za 90,- uvidíme jestli sním někam pujdu:D

10 komentářů:

  1. pak mi dyžtak napiš jaký je ten clean deeper :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě taky už jsem o tom přemýšlela:)

      Vymazat
  2. pekne si nakúpila,ten lak za tú cenu by mohol aspoň ten deň vydržať,ale vraj laky od she sú hrozné

    OdpovědětVymazat
  3. koupila sis hezký věci:) můžeš pak udělat třeba recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Clean deeper je super, kdysi jsem ho měla a možná ještě někde je :)

    OdpovědětVymazat
  5. clean deeper si kupujem už pár rokov a je skvelý :) a ten typ topánok teraz úplne zbožňujem, neskutočne sú pohodlné :D

    OdpovědětVymazat
  6. ten clean deeper som mala a moc dobre mi na pleť nerobil :/ bola by som zvedavá na tvoju skúsenosť. :)
    Pekný článok.
    PS: také topánočky mám! :D

    OdpovědětVymazat
  7. takové botky sháním!:Dnikde není moje velikost

    OdpovědětVymazat