čtvrtek 22. března 2012

PARTY WITH MAJK SPIRIT

Jak každý poznal podle názvu, tak tento článek bude o Majkovi:) Někteří z vás ví, že jsem byla na diskotéce kde také zpíval a také že jsem si to maximálně užila! Před tím měla kamarádka oslavu narozenin a potom jsme šli  tam. Jak jsem si teď četla tak bude mít hodně koncertů v různých místech, jdete někdo?:)



taková bonusová fotečka:D tak se moc nesmějte:P

11 komentářů:

  1. Majk <3 Můj bože já ti závidím !! ;) Nádherný fotky kočko ;)

    OdpovědětVymazat
  2. no,nedivím se,že sis to užila;) a v dubnu ho máme u nás♥ nechápu,co bude dělat v takové díře,ale nemožu se dočkat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jaké město myslíš?:P jinak Kroměříž je největší díra snad!:D

      Vymazat
  3. kokos toho Majka ti riadne závidím teda...ja sa snáď dostanem na jeho koncert o pár týždňov a to si teda poriadne užijem!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ti přeju já chci na něj určitě ještě jednou, ale jen nevím kde:/

      Vymazat
  4. To muselo být skvělý, určitě jste si to moc užili. :)

    OdpovědětVymazat
  5. na té poslední fotce vypadáš úplně nakaleně :D ale jinak Ti to mooooc sluší!!
    Na Slady už moc nechodím, protože mi vadí ty hromady zoufalců a ožralů, kteří neustále otravují :D ale dřív jsem tam chodila docela často.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak to jsem byla nakalená:D a děkuju:)

      Vymazat
  6. To je tak super :) Musel to byť dobrý zážitok. Tiež sa chystám na jeho koncert tu v Bratislave tak sa hrozne tešííím. :))

    OdpovědětVymazat