pátek 27. dubna 2012

Eyeliner

Taky je u vás dneska takové horko? no to se nedá vydržet teda! Byla jsem na chvilku venku na vodárce, ale teď jsem ráda že jsem doma a mám puštěný větrák:D
Dnes jsem si pro vás připravila o linkách na oči, které mám skoro každý den, protože je to snadné a rychlé:)




 číslo 1 je linka od elfu, která byla dobrá tak prvních pár dnů co jsem ji používala. Hrozně se zhnusila špička a také ta barva prostě ne a ne téct, nevím jestli teda toho bylo tak málo, ale určitě JÁ bych to nikomu nedoporučovala:) myslím že stojí do 100,-
 2. značka Beyu, od které mám jen tyto oční linky, protože nejsem prostě člověk který dá jen tak například za tyto oční linky 300,- já jsem ho dostala na vánoce a jsem sním maximálně spokojená také mám prostě nejradši takový štěteček a nádobku do které to namáčím!

 3 jsou obyčejné tužky, které snad nikdy nezestárnou. Tuhle mám od Maxfactoru a dostala jsem ji kdysi v Rosmannovi jako dárek:) Někdy mám problém, že se mi linka s tužkou rozmaže, ale na spodní část oka je úžasná!







A nakonec linka, která je z avonu a je snad ještě horší než linka z elfu! Vůbec mě nejde z ní dostat něco a navíc začala dělat modré linky a prostě hrozně slabé.Už nikdy bych do této linky z avonu nešla, ale nemůžu odsoudit avon, mám z tama dost věcí a ty jsou úžasné:)





A nakonec jen taková blbůstky, protože mě prostě normálním strouhátkem nešlo ořezat tužku a tohle za nějakých 40,- je úžasné!!









Vše je jen můj osobní názor, ale ráda si přečtu váš:)

8 komentářů:

  1. Fajná recenze míno :) Já mám zase nejradši gelové, ale i ty tekuté jsou fajn. A strouhátko mám taky od Essence, nečekaně zelené :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem prostě levá, takže používám skoro jenom tužky :) občas gelový linky... a ta hrůza od elfu je nejhorší, co se mi doma nachází. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidím že nejsem sama:D a jsem ráda, myslela jsem si že to třeba dělá jen mě..:)

      Vymazat
  3. ja preferujem zase gélové očné linky, myslím že sú asi najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  4. no do ... prave som si tu elf fixku objednala :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  5. Tu od Elfu mam taky sem na tom podobně jak ty :D tak se mi z ní vůbec nic neteklo a hned se konec zhnusil :D ale používám jí na krémový linky a na to je dobrá :D

    OdpovědětVymazat