sobota 21. dubna 2012

First tattoo

Ahojte! včera jsem si byla s holkama posedět v hospodě a dopadlo to velice zajímavě:D Jak už jsem vám psala tak jsem dostala na narozeniny poukaz na tetovaní a v pondělí jsem si ho byla udělat. Dlouho jsem přemýšlela co si teda udělám a nakonec teda jak můžete vidět na fotce větu, která je na krku. Krásně se mi to zahojilo, což jsem ani nečekala, že to bude tak rychlé:) A jestli vás to zajímá tam mě to nebolelo jen to E, které vlastně dělal první:)
(fotka focená první den)

11 komentářů:

  1. Pěkné :) I když já bych asi do tetování nešla, bála bych se, že mě omrzí :D

    OdpovědětVymazat
  2. je fajn, že ho máš na místě, kam si na něho nevidíš, tak je menší šance, že se ti omrzí! kdybych si nechala udělat, tak bych si ho dal na krk nebo až za ucho, aby bylo vidět, jen když si vyčešu vlasy, takže super volba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, jako kdyby si mě mluvila z duše:) chtěla jsem to tetování právě na místě kde ho uvidí lidé jen když budu chtít:)

      Vymazat
  3. krásne to máš :) aj ja by som raz chcela no som strašný posera :) :)

    http://www.karissaworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. krásne,aj na super mieste :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to krásné ,ale já bych na to asi neměla odvahu :D

    OdpovědětVymazat
  6. PÁNI! Úžasné! já chci jemné tetování, ale za to jich chci víc. Na malinká místa, která skoro nejsou vidět. Tetování je vážně skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné tetování, které má význam :) i na dobrém místě.. Nemám co bych vytkla.
    Já bych do tetování šla, nebojím se bolesti ani toho, že by mě časem omrzelo, jen nevím co bych si nechala vytetovat. Chtěla jsem vlaštovku, ale ta už se mi nelíbí (ještě, že jsem loni neměla na tetování peníze :D asi bych teď litovala), takže bych musela dlouho přemýšlet, než bych do toho šla.

    OdpovědětVymazat