neděle 8. dubna 2012

food post

Kuřecí maso a smetanový dort s jahody! yum-yum:D Máte rádi tyto food posty?:)
Jinak ten smetanový dort jsem dělala už TADY!




11 komentářů:

  1. :OO Nééé máám hroznej hlad , udělej mi taky:)) :D

    OdpovědětVymazat
  2. *s jahodami ;)
    jinak vypada naprosto uzasne, mnam! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ou jé, právě jsem dostala chuť na dort :D Mám hrozně ráda ty piškotový :D Mňam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten poslední dortík vypadá hodně dobře!:-) Hned bych si dala:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Jé vy už jste grilovali! Mnami :) A tyhle dortíky jsou strašně dobrý.

    OdpovědětVymazat
  6. food posty mám moc ráda!
    vypadá to skvěle, hned mám na něco chuť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten dort vypadá uplně....mnam...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mnam, ten dortík bych si dala :) mám ráda tyhle piškotový dorty :) na ně stejně nic nemá :) takový chuťě mi dělat po večeru :)

    OdpovědětVymazat
  9. mňam ten kolár uplne zbožnujem, je tak jednoduchý a vynikajúci.

    OdpovědětVymazat