pondělí 2. dubna 2012

I LOVE SUSHI

AHOJTE! Dneska jsem si myslela že bude hrozný den, ale uteklo to docela rychle a vše jsem přežila:D A dny už se krátí a já už chci čtvrtek! Kdy konečně odjedu do ANGLIE!!! Včera jsem si vypisovala milion adres, kde se dobře nakupuje (jestli máte nějaké tipy napište). V pátek jsem byla na sushi, které prostě miluju. Celá rodina jsme si dali jednu velkou lodičku a můžu vám říct bylo to moc dobrý!





11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. no docela dost:D stačí že pití tam stojí 50 kč:)

      Vymazat
  2. A já to ještě nikdy neměla, někdy mě na to musíš vzít! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych to jedla pořád, kdyby to bylo tady v KM. Ale chci si na to nakoupit věci a udělat to doma, takže to pak můžeš ochutnat odemne:)

      Vymazat
  3. Ty jo, já sem nikdy sushi neměla, ale nevím asi by mi nechutnalo, ryby ani žádný mořský tvory totiž nejím, ale třeba to chutná jinak, nevím:D V Anglii sem byla před dvěma roky, užij si to tam!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ono záleží co si dovnitř dáš, ta řasa okolo nejde vůbec cítit a když máš uvnitř třeba avokádu tak je to taky dobré, ale já právě miluju ryby a mořské plody(až na mušle) takže mě to chutná:) a děkuju!

      Vymazat
  4. my sme si domov raz kúpili také akési mrazené a bolo to fuj,fuj :D nerada na to spomínam,ale škoda že mi to nechutí

    OdpovědětVymazat
  5. jé,sushi vypadají skvěle a já je prostě miluju! :) krásný blog! :)

    OdpovědětVymazat