neděle 15. dubna 2012

LONDON DAY 4

V neděli jsem se rozhodli, že budeme mít den jen na nakupování. Nasnídali jsme se,šli na vlak a šli jsme do muzea  Madam Tussauds. Tam jsme čekali 3 hodiny než jsme se dostali dovnitř!:D Ale tak stálo to za to, i když vevnitř bylo otřesně moc lidí:/  Po návštěvě muzea jsme šli na nákupy na Oxford street! Kde bylo všechno zavřeno protože byla neděle! No prostě se nám ten den hrozně dařilo:D Ještě že jsem si nakoupila den předtím, ostatní měli trošku smůlu no:/















 Na fotkách můžete vidět i jídlo co jsem jedla. Za tu dobu jsem neměla ani jednou teplé jídlo:D Takže jsem šli vždycky do Tesca a tam jsem si kupovala nějaké tousty nebo ovoce, nebo nějaké pečivo. A i za dobrou cenu na rozdíl od teplých jídel v restauracích.:D

10 komentářů:

  1. To jídlo vypadá krutě, to je avokádový sendvič s krevetkama? :D Taky asi budeme jíst takhle, nemá to cenu chodit do restaurací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj je, a je to mega dobrý já to jedla pořád!:D já si kupovala prostě s krevetama jenom a k tomu různé příchutě:):D

      Vymazat
  2. Wow!Muzeum Madame Tussand, úžasné.Jak já Ti to závidím.Tím jídlem děláš chuťe, yummi.)

    OdpovědětVymazat
  3. krasny random, muselo to byt skvely..taky bych zas jela nekdy do londyna..hlavne nakupovat.. :-))

    OdpovědětVymazat
  4. super nechty!
    bob marley vyzera ako zivy:)
    a ta predposledna fotka- aaaaaaaach Anglicko ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný fotky :) Měli jste si zajít aspoň na fisch and chips když už nic jinýho :D

    OdpovědětVymazat
  6. hmmm, tady se někdo má!! :))

    OdpovědětVymazat
  7. nechápu jak to dělají, že ty celebrity vypadají tak realisticky.. je to neuvěřitelný!!
    Ty sendviče vypadají dobře - mňam!!
    Úžasné fotky!! :)

    OdpovědětVymazat