úterý 17. dubna 2012

NEW IN FROM ENGLAND

Ahoj! tyjo pomalu ale jistě se mi blíží závěrečná zkouška v autoškole:D Docela se začínám bát:D Jak jsem vám slibovala tak vám chci ukázat věci co jsem si nakoupila všechno je z Primarku. Jako bonus jsem vám ale natočila video o našem hotelu:D Tvářím se na něm jak hňup tak se omlouvám:D




+ kalhoty které brzo uvidíte a kryt na mobil
(tepláky z jiného obchodu z Angli)

12 komentářů:

  1. Chcem ísť okamžite do Anglicka !!! ♥
    Krásne úlovky :))

    Giveaway *

    OdpovědětVymazat
  2. Co z těch maličkostí je pro mě? :P
    A tpč to si děláš srandu, jak je ten hotel velký?! Nevyznala bych se v tom ani náhodou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, já minule zapoměla:D Ale musím ti to dát:P

      Vymazat
  3. pěkné úlovky:-) a jak se jmenuje ten hotel? mi ta cesta na pokoj přijde až absurdní ._D jak dlouho jste to napoprvé hledali? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně by mě to zajímalo :-)

      Vymazat
    2. neboj já ti chtěla odpovědět jen jsem si nemohla vzpomenout jak se jmenoval:D jmenoval se Queens Hotel. A opravdu byla, oni to totiž nemají dovrchu, ale koupili domy vedle a spojili to proto to tak je:D Jinak první cestu nás vedl pán z recepce, takže to bylo v pohodě, ale než jsme si zvykli tak jsme odjížděli:D

      Vymazat
    3. děkuju :-), vážně se na to budu muset jet podívat! :-D

      Vymazat
  4. - vždycky jsem chtěla do Anglie, snad se tam brzo dostanu
    - páni, tolik věcí. a to jsou šortky a nebo kalhotky? :D
    - trička jsou super
    - páni, asi bych zabloudila :DD
    pěkný blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je oboje dohromady:D a začátky byly hrozné:D
      děkuju:)

      Vymazat
  5. to sú nádherné suveníry,túžim sa niekedy dostať do londýna a priniesť si mini bus a búdku :) a oblečenie sa mi tiež páči,najmä košeľa

    OdpovědětVymazat
  6. Ten hotel je strašne veľký :D
    práve mám možnosť ísť do Londýna, tak uvidím :D

    OdpovědětVymazat
  7. vůbec bych se tam neztratila :D nechápu jak jste si to mohli zapamatovat :D
    jinak ty kalhotky (aspoň myslím, že jsou to kalhotky) jsou úplně božský!! Nejvíc se mi líbí ty vpravo dole, barevné s kanýrkama - nádhera!! Do těch jsem se úplně zamilovala!!
    Krásné věci sis dovezla :)

    OdpovědětVymazat