pátek 6. dubna 2012

PINK NAILS

Ahojte! Jak jsem psala tak mám tady přednastavené články. Teď se asi nacházím někde v anglii na nákupech:D No prostě uvidíte fotky jinak budu někdy na příjmu na mé facebookové stránce.
A jaký máte názor na růžové nehty? Na mě růžovou můžete vidět opravdu MINIMÁLNĚ! Ale měla jsem teď takovou menší chvilku si udělat růžové nehty:D co vy na to?:)




6 komentářů:

  1. Páni! Moc pěkné, nechápu, jak to někdo může tak pěkně udělat, mě to nikdy nešlo :'(

    Monča
    http://monikakratka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou fakt pěkný, já když si takhle různě zdobim nehty tak se mi povede jen levá ruka..:D

    OdpovědětVymazat
  3. No nevím, mě teda přijde, že to je fialová :D Ale máš to hezké!

    OdpovědětVymazat
  4. Mě to spíš přijde jak fialová :D:)

    OdpovědětVymazat
  5. hezké ty nehty! :) odkud ho máš?

    OdpovědětVymazat