středa 4. dubna 2012

wishlist

Já se tak do té Anglie neskutečně těším tyjo! Už zítra!:) Dneska jsem se vykašlala na školu a řekla jsem si že si hezky v klidu zabalím, protože to nemám kdy dělat. Dneska du ještě ke kadeřnici si obarvit vlasy a zítra ve 3 hodiny odjíždím a já si dala ještě na 11 jízdy:D Ale prý to budu stíhat tak uvidíme:)
Udělala jsem si takový menší wishlist co si chci koupit, ale jako není to úplně všechno co chci.

  1. Chci si pořídit moc věcí s vlajkou, i když se to někomu nemusí líbit, tak mě se hrozně líbí ty velký trička nebo svetry s potiskem vlajky.
  2. Miluji saka! A jestli se mi poštěstí tak si jich tam pořídím co nejvíc:) Hlavně už si chci pořídit modré sako, které tu hledám hodně dlouho ale nemůžu najít:/
  3. Květinové vzory! Všechno se mi zalíbilo, sukně, kalhoty, boty, no uvidíme co tam najdu:)
  4. Už dlouho hledám kryt na můj mobil nokia c3 a u nás v ČR se prodá jen pár barev, ale já chci nějaké speciální!
  5. A další věci co tam uvidíte už jsou takové maličkosti, které budu ráda když je tam budou mít za dobré ceny. Klobouk, neonové věci, kalhoty, plavky..
  6. Zapoměla jsem tam dát vínové věci ty jsou pro mě taky důležité!:)

4 komentáře:

  1. květinové jsou super, užij si to tam!!! a dej nám pak echo ;)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten barevný bikini top je nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tak si to tam užij!:-)Mně se nejvíc líbí to světlý sáčko!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat