čtvrtek 17. května 2012

Always be my hero

Zdravím Vás!
Nevěděla jsem jestli tento článek dát na dva nebo jen na jeden, ale udělala jsem to takto. Jak jsem psala na své FB stránce tak jsem našla konečně neon laky a taky za dobrou cenu! Stály asi 20-30Kč v jedné zapadlé drogerii u nás. Zjistila jsem, že tam mají úžasné laky, takže mám konečně obchod kde budu často chodit. Tímto článkem Vám možná budu dělat chudě, kdy jsem vyfotila dort co jsem měla z oslavy a taky můj milovaný ovocný salát. Příští týden mám praxi, takže budu bývat brzo doma a taky už mám termín zkoušek v autoškole tak prosím na mě myslete. Mějte se fajn:)



9 komentářů:

  1. ach, ten růžovej neonkáč je dokonalej! ♥ (jinak mě pobavilo, žes ty laky vyfotila před flaškou becherovky :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo já to kupovala zároveň a měla to na stole..:D

      Vymazat
    2. a je taky z jedné zapadlé drogerii u vás asi za 20-30 Kč? :D

      Vymazat
  2. Miluji ovocné saláty. A ty laky jsou opravdu nádherné !!

    Koukni ke mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. laky jsou krásné!Mnammky ten dortík vypadá dobře a neodolatelně)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě pobavila Becherovka :D Jo ty Golden rose laky jsou parádní a ten dort vypadá neskutečně luxusně ♥

    OdpovědětVymazat
  5. ty laky mají úplně krásnou barvu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. mnamka..... Ty laky!! Krássný barvičky!

    OdpovědětVymazat