středa 23. května 2012

B-day party

Zdravím Vás!
Udělala jsem zkoušku z autoškoly! Jsem hrozně šťastná, protože jsem to nechtěla opakovat. Celé dva týdny mám praxi takže je to teď nejvíc na pohodičku. Chci to jít dneska někam oslavit, ale uvidíme jak to dopadne.
Jak už jsem psala a někteří mohli vidět i na FB, tak jsem byla na oslavě Aničky. Měla to vydařené a moc jsem se bavila. Jen mě štvalo, že jsem musela jít dřív domů, protože jsem ráno vstávala.






a bonusovečka, kterou jste mohli vidět na FB stránkách:)

5 komentářů:

  1. :( Taky dneska budu dávat fotky z oslavy! Ale až večer po tom, co se vyrochníme u vás v bazínku muhaha. Za chvilec :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si říkala jestli to nebudeš dávat, ale tak co už:D:D jojo těším se:P

      Vymazat
  2. ke zkoušce gratuluji :) mě to čeká za chvilku :D a už se klepu

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat