neděle 27. května 2012

FLOWER TROUSERS

Zdravím Vás!
Dnes doufám bude pěkně a já se budu moct slunit u bazénu a hlavně se chystám psát blbou práci o praxi, kde budu ještě jeden týden. Je to pohodička být v rodinné firmě, ale pak nevím co psát:D
Včera u nás teda pěkně foukalo, ale já jsem se i tak rozhodla že půjdu fotit outfit s kamarádkou. Konečně na mě můžete vidět moje plátěné oblíbené kalhoty. Máte rádi takové kalhoty?



 na sobě: kalhoty+tričko/F&F, sako/C&A, boty/deichmann, květina/H&M

7 komentářů:

  1. Rádi bychom Vás pozvali do našeho nového e-shopu. Nabízíme široký výběr oblečení, módních doplňků, šperků a dalšího zboží. To vše za příznivé a akční ceny. :-)

    ✓ Stálé doplňování sortimentu.
    ✓ Při objednávce nad 800 Kč doprava ZDARMA.
    ✓ Možný osobní odběr v Brně.

    http://comfort-shopping.webuje.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Máš veľmi pekné vlasy a tie vzorovane nohavice su naozaj štýlové :)

    OdpovědětVymazat
  3. Podobný kalhoty sem si zkoušela, ale nelíbí se mi, vypadaj jak pyžamo..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to je takový, ale je v tom hrozně fajn!:):D

      Vymazat
  4. Já tyhle pyžamový kalhoty miluju! Vypadáš skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Bezva kalhoty! Takový jsou hlavně super pohodlné! :)

    OdpovědětVymazat
  6. ake super gate :) a mas vydarene ombre :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat