sobota 19. května 2012

Galaxy nails

Zdravím Vás!
Určitě už hodně z vás vyzkoušelo, nebo chtějí vyzkoušet tyto nehty. Já jsem si je první udělala na kamarádce, která po mě chtěla nehty takové aby se jí hodily k bundičce. Využila jsem příležitosti a udělala jsem galaxy nails. Má hrozně malé nehty, ale i tak si myslím že to vypadá dobře. Použila jsem několik laků jako například: podkladový lak černý, bílí, modrý, třpytivý zelený a modrý. Na takové nehty potřebujete jen houbičku, kterou potom namočíte do laku a nanášíte na nehty.
Jinak včera jsem byla na oslavě 18. narozenin kdy jsem si to moc užila! Kamarádka má spousty fotek na kterých jsem takže je časem určitě přidám. A dnes jsem si užívala krásného počasí na pohádkovém lese v Divokách, kde jsem vzala malou Beatku. Doufám že jste se měli taky hezky:)





8 komentářů:

  1. Vypadá to dobře, určitě vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  2. máš ošklivé nehty :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou její, pokud jsi to četla ;)

      Vymazat
    2. přesně tak, měl/a by sis přečíst i to co jsem k tomu napsala!:)nejsou moje a já za to nemůžu,že ta dotyčná osoba má takové nehty:) podiv se na pár článků dozadu a uvidíš, že já mám nehty o dost delší:) a taky se mi líbím jak si sebejistá/ý když se dáš do anynomního:D

      Vymazat
  3. To jsem ráda, že sis to užila! Bylo to super :) No snad Kača dá fotky brzo :D Já mám taky nějaké, dám je dnes nebo zítra.
    Nehty můžou být fajn, ale ty její nehty jsou vážně dost malinkaté.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo já ti to říkala, ale ona je mína prý je má takové pořád:D

      Vymazat
  4. kamarádka má nehty opravdu maličké :) ale i tak se ti práce povedla! Těším se na fotky z oslavy :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat