neděle 13. května 2012

Gepard neils

Jsem šťastná protože ode dneška můžu konečně normálně přidávat články! Asi mám bratra génia, protože si sedl za můj pc něco pomačkal a internet už prostě jede:D Dneska jsem vstala hrozně brzo a i když mám plno úkolů vůbec se mi do toho nechce, určitě to znáte. Hlavně už se konečně chci naučit technickou do autoškoly, protože testy už dávám.
Určitě každý má rád gepardí vzor a mě se líbí i na nehtech. Poprvé jsem zkoušela použít tyčinku s kterou ještě moc neumím a nějak mě to nešlo. Hlavní problém byl u těchto nehtů,že jsem si dala lak od avonu jako podklad a ten je prostě hrozný, nevím co mě to napadlo. Nikdy mě nedržel nějak dobře a taky ty nehty tak vypadají. Když se to pomine tak si myslím že napoprvé docela jdou:D







8 komentářů:

  1. mně to se zdobičkou napoprvé taky nešlo, ale ted už je to v pohodě.. jde o zvyk:) a vůneb to nevypadá zle, mně se to líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají dobře, povedli se ti!
    Hodně štěstí s učením)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. hodně štěstí s učením :) a nehtíky se ti povedly :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou pěkný! :) mě se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super, že už internet jde :D:D A s tou zdobičkou se za chvilku naučíš, uvidíš. I když já s ní dělala jenom tečky zatím, tady ty gepardy a leopardy chci taky zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko!:D:D jo mě nejdou udělat ani ty tečky pořádně, ale tak to se naučím časem:) díky:P

      Vymazat
  6. Tie su chutne :))
    Pozyvam ta na moju giveaway
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/2012/05/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat