středa 30. května 2012

LUSH-Big blue

Zdravím  Vás!
Dnes ke mě šli holky Anička a Kača, kdy jsem si užili vodárku a opalování se. Už se mi bohužel krátí praxe a já zase půjdu do školy. Jak mě se nechce:/ Kaču jsem dnes požádala o vytrhání obočí a dopadlo to docela dobře. Měla jsem ho docela husté a je pro mě nezvyk ho mít teď tenčí, ale zvyknu si snad:)
Mnozí z vás určitě znají kosmetickou značku Lush, kterou mám velice oblíbenou. Jen mě štve teda že ji můžete koupit jen na internetu nebo v Praze. Dnes mám recenzi na balistiku jménem Big Blue.


Na jejich stránkách se píše, že balistika voní jako levandule a citrón. Mě však vůně připomínala spíš moře, nebo nějaké mořské řasy


Až se balistika rozpustila tak jsem zjistila proč. První jsem si myslela, že je to skořice nebo něco takového. Ale uvnitř této balistiky se ukrývali kousky s mořskými řasy a mořská sůl. Ve vaně mě to přišlo ale hrozně vtipné, protože kolem vás plave spousta kousků řasy:D
Balistika stojí určitě za vyzkoušení a můžu jim všem doporučit. Na závěr vás můžu nasměrovat na jejich stránky http://www.lushcz.cz/e-shop/produkt/20271-big-blue.html?katID= a popřát Vám příjemnou koupel!

7 komentářů:

  1. Ten bych ráda vyzkoušela!:-) Musí vonět nádherně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. po pravdě bych se s kousky řas asi koupat nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
  3. wow!Pěkné fotky.Vypádá to dobře, LUSH je můj oblíbený obchod)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. ta modrá voda vypadá pěkně :D ale teda nevím jestli bych se v těch kouskách koupala :D
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty řasy nic moc, ale modrá voda se mi líbí! :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. jako je pravda, že je to fakt divné stou řasou:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty řasy jsou fakt divný :D A přijde mi strašně drahá záležitost koupit si balistiku za 130Kč a vyplácat to na jednu koupel. Já tu svoji jedinou, co mám, použila už dvakrát, ale nikdy nic nebylo cítit no. Je mi to líto to tam hodit celý :D

    OdpovědětVymazat