úterý 1. května 2012

NEW ESSENCE

Ahoj, dneska mám pro vás new in. Konečně jsem si nakoupila v drogérii "pár" věcí:D určitě až budu mít všechny věci vyzkoušené dám vědět jak fungují:) A co máte dneska všichni v plánu když je volno a takové horko? 









9 komentářů:

  1. to je pořádná nadílka!:) ten quick dry topcoat a better than gel nails mám taky a nemůžu si zatím stěžovat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju laky od essence, jsou nejlepší!Chtěla bych ten tmavěmodrý))
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten modrý od essence mám :) krásny odtieň ale odlakovanie je des :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Tos mi ani neříkala, že jsi tak pokoupila :D Tak pětikilo na to padlo, co? Chci ty sušící kapky konečně vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neříkala? mě se zdá že jo:D Tak to byla asi Kris:D jojo padlo ale tak chtěla jsem to vyzkoušet:) a ty kapky už jsem zkoušela a jsou super!

      Vymazat
  5. mě strašně láká zpevňující lak " better than gel nails " , ale mamka mi pořídila nějaký z lekárny a nemůžu si stěžovat. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už se těším na recenze :) Zkoušela jsem zatím jen ty kapky a zas až takový zázrak to není :(

    OdpovědětVymazat
  7. Oproti mým nákupům máš fakt jen pár věci :D Ale jinak fajn věci :))

    OdpovědětVymazat