úterý 15. května 2012

New in 29

Jedno úterý jsem byla v Brně, bohužel jen na chviličku takže se tam zase co nejdříve chystám! Jsou tam úžasné věci a nechci si je nechat ujít. Já jsem si stihla koupit pár botiček kalhoty a i věci v Ikei. Povlečení už mám na posteli a vypadá to dokonale a moje krabička na laky se zvětšila z důvodu nových a nových laků:D











15 komentářů:

  1. Nádherné veci ♥
    Pozývam ťa srdečne ku mne na GIVEAWAY ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, to jsou krásné žabky!!!;)

    OdpovědětVymazat
  3. ty šedý f&f kecky jsou fakt hezký :)

    OdpovědětVymazat
  4. S tými lakmi si to vyriešila dobre, štýlové Nike :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný věci :)) Já z Brna jsem jak daleko to sem máš ty ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi půl hodinu na dálnici:) To by jsme se mohli někdy vidět:P

      Vymazat
  6. Takovej lavor na laky za chvilku budu potřebovat taky hej :D A všechny ty boty jsou parádní, skvěle jsi nakoupila!

    OdpovědětVymazat
  7. koukám že si taky milovním fialové :D mám doma stejné povlečení :D + celý pokoj do ikeové fialové :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kalhoty jsou suprový! Odkud jsou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. FaF mají tam hromadu vzorů určitě se zajdi podívat!:)

      Vymazat
  9. To povlečení jsem taky chtěla :D:) Jinak moc pěkný věci:)

    OdpovědětVymazat
  10. Já teď sháním taky něco většího na laky.. už se mi to do mého košíčku nevejde :D

    OdpovědětVymazat