sobota 26. května 2012

OMBRE NAILS

Zdravím Vás!
Včera jsem jela úplně náhodně do Brna a musím říct, že jsou tam prostě úžasné věci! Já si taky něco koupila a to můžete vidět v nejbližším new in a má mě přijít v nejbližší době balíček! Chci Vás upozornit i na moji druhou stránku s oblečením ZDE, kterou jsem konečně dnes dokončila.
Dnes tu mám pro vás ombre nails. Někteří se možná pozastavíte nad takovým názvem, ale opravdu to tak vypadá. Stačí mít jen houbičku a pár odstínů od jednoho základu. Jak můžete vidět tak moje nehty jsou docela hezké, říkám to proto, protože minule bylo hodně připomínek na nehty, které ani nebyli moje. Jen prostě někdo neumí číst:D




zde jsem se inspirovala:



9 komentářů:

  1. Tohle chci taky zkusit :) moc se ti to povedlo!

    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. tiež som ten návod videla,ale nemám potrebné laky

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to fakt pěkné ;) Taky to zkusím takhle přímo na tu houbičku si to nanést :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak tie sa Ti fakt vydarili!!!!!!! :)

    http://fashovv.blogspot.com

    OdpovědětVymazat