pondělí 21. května 2012

Plavky F&F

Zdravím Vás!
Čím dál tím více vás vyhledává u mě plavky od značky F&F. A proto jsem se rozhodla teda udělat o tomto článek. Jako každý obchod má rok od roku nové plavky, proto pochybuji, že ty co jsem si koupila minulý rok někde najdete, ale nezoufejte! Tento rok značka vydala úžasné plavky a i já jsem si tam vybrala a chci si je zajet koupit. Plavky co jsem si koupila minulý rok mě zatím drží, proto kvalitu chválím. Já jsem si koupila ale vršek bez šňůrek a to jak jsem zjistila mít nemůžu. Je to na menší prsa než mám já. Ten kdo má větší prsa určitě si kupce s popruhem za krk. Líbí se Vám nějaké? Nebo už nějaké máte koupené?:)












Více najdete na jejich stránkách http://www.ffmoda.com/cz/products/d%C3%A1msk%C3%A9/plavky/

5 komentářů:

  1. Pacia sa mi oboje modre len keby mali inu farbu nie modru ;))

    OdpovědětVymazat
  2. nejhezčí jsou ty modré bez třásní :)

    OdpovědětVymazat
  3. jůů mají krásné plavky :) asi bych se tam taky měla zajet kouknout :) určitě sem potom dej fotky které sis vybrala TY :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou krásné, mamka si tam teď také plavky koupila, mají velký výběr a krásné vzory :)

    OdpovědětVymazat
  5. dívala jsem na ně,vypadaj uplně skvěle a ta cena taky supr :)

    OdpovědětVymazat