čtvrtek 24. května 2012

SUSHI♥

Zdravím Vás!
Dnes jsem se šla podívat do města s Aničkou a tak jsem si nakoupila zase nějaké nové věci. Pěkně jsem se prošli a pokecali. Jak už mám hotovou autoškolu, tak všechny kritizuji co dělají špatně a hrozně mě to baví:D
Dnes mám pro Vás fotky ze soboty, kdy jsem byla na sushi u nás v Kroměříži! Konala se tady akce, kde jste se museli objednat asi měsíc dopředu. Lidi se mě ptají jestli mě to vůbec chutná a jaké to je. Bohužel to prostě nemůžu definovat. Je to rýže s kouskem něčeho. A určitě mě to chutná, už je to několikátý článek o sushi, což si někteří můžete taky všimnout. Doufám že Vám udělám aspoň chutě!:D








8 komentářů:

  1. nom, nom vypadá to moc dobře, ale já sushi nikdy neochutnala, ale už dlouho se na to chystám)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. To bych nečekala, že tady v KM bude nějaká sushi akce! Kde to bylo?
    Mimochodem: Nedal směrovku! Policajt! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sushi jsem nikdy nejedla :)
    A jinak já jsem taky z KM.. Teda tak na půl, přes týden studuju v Přerově a víkendy jsem s milým :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak holkym, obdivuju vas, ty kterym to chutna. Ja jsem to zkusila poprve asi pred pul rokem v cinske restauraci a malem jsem se pozvracela :( hned jsem to vyplivla do ubrousku :D :D no sila. takze smekam pred tim, komu to chutna ;)

    OdpovědětVymazat