úterý 19. června 2012

19.6

Ahoj,
dnes jsem nevěděla jak přesně pojmenovat tento článek. Je to taková kombinace fotek z oslavy a jak jsem vypadala před oslavou. Přemýšlela jsem jestli chcete vidět video jak jsem si vlasy dělala:) Ale není to zas tak těžký, jen vše natočit na stejnou stranu a dát do boku. Na první fotce to nemám u sebe, protože jsem si vlasy nelakovala. Nemám to moc ráda, když přijdu večer ze zábavy a mám hnusný zalepený vlasy od laku.



fotka, ještě pár hodin před odchodem kdy mě neštvala ještě ofina:D

5 komentářů:

  1. krásný fotky, strasně moc vám to sluší))
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj na té třetí fotce ti to sekne jak nikde!!! Ja ti tak závidím ty vlasy, ja je měla loni touto dobou do půly zad a v září jsem si je nechala ostříhat a teď trpím a čekám až doroustou...
    http://lipstickboom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem to tak měla, ale už to mám z5 a to docela rychle:)

      Vymazat
  3. na poslední fotce ti to hrozně sluší!

    OdpovědětVymazat