neděle 3. června 2012

ELITE MODELS FRAGRANCES

VZdravím Vás!
Včera jsem měla teda úžasný den. Měla jsem jít s holkama na vodárku, ale byla zima a navíc tu byla šance se dostat zadarmo do Brna. Tak proč toho nevyužít a my si udělali super výlet. Dokonce jsem si koupila i věci, které už dlouho chci! Časem určitě uvidíte.
V pátek mě přišlo do schránky ať si něco vyzvednu na poště. Vůbec jsem nevěděla co mě tam čeká, protože já očekávám více věcí, ale tohle jsem prostě nevěděla co je. Moje zvědavost mě prostě dohnala a rychle jsem utíkala na poštu. Tam jsem si vyzvedla balíček a zjistila jsem že i mě byla poslána Elite voňavka!

Tuto voňavku z názvem New York Muse jsem si vybrala, protože prostě miluji NY. Ti co můj blog sledují už delší domu, tak ví že je tam úžasně a mám k tomu místu přirostlé srdce. To mě připomíná, že začínám pracovat na tom abych tam zase jela a dost se mi to daří. Tato voňavka má úžasnou vůni, protože jinou než ovocnou vůni u mě nenajdete. Na stránkách je přesný popis vůně-lotosový květ, listy gardenie, červený pomeranč, pivoňka a hlavně fialka!

¨
Vůni jsem měla včera na sobě a cítila jsem ji na sobě asi ještě po 6 hodinách strávených v obchodech. Vůni jsem ukázala kamarádkám, které nejsou moc příznivcem mého blogu, ale vůně se jim také moc líbila!
 Kdybych ji neměla možnost vyzkoušet takto, tak bych si ji určitě koupila. Určitě bych chtěla zkusit jak voní i ostatní vůně. Na stránkách Elite je také možnost zúčastnit se soutěže o voňavku. Stačí jen navrhnout na ni obal! Více na http://www.elite-vune.cz/navrhni-obal. Na závěr snad popřát hodně štěstí a buďte kreativní!:)
Vůně dostává plný počet ★★★★★

6 komentářů:

  1. taky jsem přemýšlela,že si ji koupím!!;)

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle parfém nádherně voní, už dlouho si ho chci koupit)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Musí nádherně vonět, už jsem na ni četla spoustu recenzí:-)

    Zvu Tě na VOŇAVOU GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerá to zaujimavo da sa zohnat aj v SR?

    OdpovědětVymazat
  5. Ti to přišlo celkem pozdě, už jsem si myslela, že ti to ani nepřijde :D

    OdpovědětVymazat
  6. určitě si ji kupte a jestli i na Slovensko tak to netuším, zkus se podívat na jejich stránky:)

    OdpovědětVymazat