středa 13. června 2012

OASAP.COM + OUTFIT

Zdravím Vás!
Tento týden je hrozný, ve škole se vše uzavírá a dohání. Já jsem včera konečně měla čas na focení a tak jsem vyfotila vše co jsem už delší dobu chtěla. Dokonce dnes jsem natočila video.
Dnes mám pro vás balíček z oasap.com, který mi přišel v pátek minulý týden. Čekala jsem na něj necelé dva týdny. Docela jsem se bála, aby mě balíček přišel. Já jsem si objednala zlatý náhrdelník zde, který stojí 13dolarů. Dostala jsem 20 dolarů a vůbec jsem nevěděla co si mám vzít. Je lehký a moc pěkný a taky se mi hodí do mé sbírky k zlatým naušnicím(které jsem si zapoměla na outfit vzít:D)
Hello,
This week is horrible, we must have final marks! Yesterday I finally had time to shoot, so I took everything. And today I made video!!
Today I have for you package from oasap.com. The Package arrived last friday. I waited less than two weeks. I had a little bit worried if my package arrive. I ordered a gold necklace here, which costs 13$. I got 20$ and I did not know what to take. It is lightweight and very nice and also fit into my collection of gold earrings (which I forgot to take it in outfit :D) 







14 komentářů:

  1. Ten pásek ti nesedí, dobrá rada pro tebe. Nemyslím to zle.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky jsi ho zkombinovala! A taky se mě líbí nehty, vidím, že zelené, těším se na článek o nich :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný náhrdelník :)a sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  4. musím souhlasit, všechno super, ale ten pásek mi tam vůbec nesedí

    líbí se mi kytička ve vlasech :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten náhrdelník je krásnej :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Závidím ten náhrdelník :)))

    Srdečne ťa pozývam ku mne na GIVEAWAY ;)

    OdpovědětVymazat
  7. krasny :) ja som si objednala u nich saty, tak cakam ze tento tyzden pridu :) uz len verit ze sa do nich napcham :D

    OdpovědětVymazat
  8. ja som objednávala včera,neviem sa dočkať

    OdpovědětVymazat
  9. Náhrdelník je fakt nádhernej! Navíc parádně sedí k outfitu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Strašně ti sluší :')


    Zvu tě na bohatou Giveaway
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkná náhrdelník + to pozadí je k tomu super! :)

    OdpovědětVymazat