sobota 30. června 2012

PUNČOVÉ KOKOSOVÉ ŘEZY

Zdravím Vás!
Ještě než jsem odjela na výlet jsem dělala kokosové řezy. Kokos mám moc ráda, takže mě tyto řezy moc chutnaly. Musím říct, že nám vydržely jen chvíli:D Jen je potřeba více věcí, takže u každého obrázku je popis:)



Nejdříve si uděláme těsto na které potřebujeme 6 vajec, 200g moučkového cukru, lžíce vlažné vody, 150g hladké mouky, lžička prášku do pečiva. Vejce vyšleháme s cukrem a vlažnou vodou do husté pěny, do které vmícháme mouku s práškem do pečiva. Na vymazaný plech a posypaný kokosem dáme těsto, které upečeme.
Potom plát potřeme punčovou nádivkou, která se skládá z Na punčovou nádivku 2 balíčky piškotů, 3 lžíce rybízové marmelády, 1 dl rumu a trošku rybízové šťávy.
Dále na plát rozetřeme kokosový krém, který vytvoříme, že do 1/4 vařícího mléka nasypeme 200g kokosu a necháme odstát. 1 kostku másla dáme dohromady se 100g moučkového cukru a přidáme vychladlou kokosovou směs a vyšleháme.

Na konci jen rozpustíme čokoládu, nebo jsou dobré takové ty v balíčku a dáte poslední vrstvu.

a výsledek..Přeji dobrou chuť!!:)

6 komentářů:

  1. Mnam to vyzerá skvele :))


    stromcekystastia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá jako paštika ta punčová věc :D:D:D Když to koupíš v obchodě, tak je to do růžova, zvláštní. Asi do toho dávají barvivo. Každopádně to musí chutnat skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná protože tohle není klasickej punčák.

      Vymazat
    2. teď jsem to chtěla napsat:D ani to má daleko do toho co se prodává v obchodech, v knížce se to ale tak jmenovalo a tak jsem to tak napsala:)

      Vymazat
  3. hm.. mňam. (: Keby som tak vedela niečo spraviť bez toho aby sa to pripálilo...alebo poprípade nedopieklo. :D
    http://ourpasswordis.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. toto nemáš šanci pokazit:D ty musíš upéct jen ten jakoby korpus a to je lehučké:)

      Vymazat