neděle 17. června 2012

Random garden photo

Ahoj!
Včera jsem byla na dni tance, který jsem si náramně užila! Jen jednu chybku to mělo a tu, že jsem nečekala že bude sluníčko tak moc svítit. Takže kdo sleduje moje FB stránky, tak mohl vidět jak jsem dopadla.
I tak mě to neodradilo a odpoledne jsem si užívala v bazénu, opalovala se a hlavně fotila. Říkala jsem si, že mě to dost chybí takové to focení jak jsem fotila kdysi. Kdyby jste na mě měli jakékoliv dotazy napište mi http://www.formspring.me/Mischels budu moc ráda:) I třeba co vás zde baví, nebaví a co zde přidat:)



6 komentářů:

  1. Krásný fotky, taky jsem se včera opalovala, koupala se v bazénu a pěkně se spálila:DD ten pejsek je tak roztomilej))
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. S Frisečkem jo :) To se mi líbí! Už se těším, až se u vás budu slunit a koupat, až bude po uzavření známek. Už mi z toho jebe fakt :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky ! (:
    Nojoo,Frisco černý rybí je nejlepší :') fakt dobrý.
    Jinak to sluníčko včera bylo fakt moc,ale docela jsem se i opálila a to jsem byla na horách :)
    takový ňuňu pejsek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Inak krásne fotky, tieto fotky sa mi na blogoch všeobecne veľmi páčia! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hned bych si dala angrešt nebo rybíz! Budu se po něm muset někde na zahradě (ať už u nás nebo u sousedů) podívat.. :D

    OdpovědětVymazat