pátek 15. června 2012

VIVA LA GREEN

 Zdravím Vás!
Dnes jsme jezdila konečně! Jela jsem do Zlína, což jsem si docela troufla na první jízdu hned:D Ale jak vidíte, tak žiju a nikoho jsem nezabila:D Dnes jsme nebyla ve škole, protože jsme měli jen 2 hodiny, tak jsem byla u nás ve firmě na brigádě. Aspoň budu mít více penízků do Anglie!:)
Ukazovala jsem vám laky, které jsem si koupila v Brně. A samozřejmě jsem jeden lak v zelené barvě s názvem vila la green musela vyzkoušet! Zelenou moc nemám ráda, ale chtěla jsem něco jako je mint barva. I když tato se moc tomu nepodobá a tak jsem musela na zelený lak dát ještě flitrovaný lak, který vidíte na fotkách:)

Použila jsem dvě vrstvy zeleného laku a cop coat jsem se snažila dát jen nahoru na nehty a trošku dolů, aby tam byl menší přechod. Lak mi vydržel týden a to i že jsem dělala práci kde se lak může sloupnout, takže jsem moc spokojená jako vždy u essence.





10 komentářů:

  1. mám tvou stránku ráda, ale nedá mi to...děsně mi na těch fotkách vadí, jak je to nečistě nalakované. přitom by stačilo vzít tyčinku do uší namočenou do odlakovače a fotky by hned byly hezčí :) neber si to prosím osobně, jen já jsem hrozná puntičkářka a šíleně mi to tam vadí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vůbec mi to nevadí, ja to totiž vyfotím rychle hned jak to udělám, ale potom si to oddělám, nechodím tak:D děkuju:)

      Vymazat
    2. no o to víc bych si s tim dala práci, pokud je to dělané a hlavně focené jen na blog, kde to všichni vidí :) ale jinak vždycky obdivuju tvou fialovou barvu na zdi. ta je luxusní!

      Vymazat
    3. oproti mým nehtům je to ještě nádherné a precizní :-D mně lakování nehtů asi nikdy nepůjde. Proto si je lakuju večer, natřu ruce krémem a v noci mi zbytek z kůže odpadá :-D Přítel vyšiluje, že se brzo bude válet "v tunách laku", ale když chce abych měla červené nehty musí holt něco vydržet :-)

      Vymazat
    4. děkuju:) Viděla jsem anonymní a už jsem se lekla co zas to na mě bude:D já právě až nehty pořádně uschnou tak ten přebytečný lak seškrábnu a tady jsem to prostě neudělala no..:)

      Vymazat
  2. to je krasny!!!
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle barevný třpytky jsou absolutně nádherný, mám zlatý, stříbrný ale barvený si ještě musím koupit;)=)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je moc pěkný! Já třpytky už nenosím - kvůli odlakování :)

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá to super 8)

    ten song čo si mi odporučila je fakt božský 8D
    http://www.youtube.com/watch?v=ozrUfXmd4UM&feature=plcp

    OdpovědětVymazat