čtvrtek 28. června 2012

Výlet Pálava

Ahoj!
Přijela jsem z výletu a nemůžu ani mluvit:D Dneska jsem nebyla kvůli tomu ani ve škole, ale zítra se pokusím si dojít aspoň pro to vysvědčení. Musím říct, že jsem si tento výlet maximálně užila! Přece jen je to poslední výlet se třídou. Byli jsme ve městečku jménem Strachotín, které jsem si zamilovala. Byl by to úžasný výlet, kdyby jsem tam neměli naši úžasnou třídní která si vymyslela zase túru, kterou když jsme počítali, byla dlouhá skoro 30 km. No zabit ji, hlavně když nám tvrdila, že nikam nepůjdeme:D Fotek mám hrozně moc takže to bude určitě článek na dvakrát. Jak jste se měli co jsem tu nebyla?:)







4 komentáře:

  1. Tak ale hlavně že sis to užila! Jo to známe, naše třídní vždycky nakecá že budeme hrát volejbal, půjdeme do bazénu ale nakonec jdeme maximálně tak na túru. :x :D


    Zvu tě na bohatou giveaway - končí zítra!! :)
    www.dreamaboutvendy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. jů..taky jsme byli v devítce na výlete na Pálavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. mně túry ani moc nevadí, ale máme taky takovou aktivní třídní, takže jsme letos pro jistotu výlet ani neměli :D jen Prahu a výstavu Human Body:)

    OdpovědětVymazat
  4. mě túry který si sama naplánuji a chci je prostě podniknout nevadí, ale s tou naší **** je to hrůza:D

    OdpovědětVymazat