pondělí 25. června 2012

Wardrobe

Zdravím Vás!
Zítra jedu na výlet, takže mě tu dva dny neuvidíte. Doufám že si to maximálně užiju, nabalený už mám a hlavní věci taky nakoupený:D Beru zrcadlovku, takže můžete očekávat dost foteček:)
Dneska mám pro Vás fotky mojí skříně. Oblečení se snažím mít poskládané od bolerek, tílek až po mikiny a saka. Začínám mít dokonce málo místa:D Jedna část je na normální oblečení a v druhé jsou oblečení na doma a pyžama:) Miluju tuto ikeáckou skříň:D





10 komentářů:

  1. Máš toho požehnaně.. :) takové pěkné skříně, kam bych to roztřídila bych taky potřebovala!

    OdpovědětVymazat
  2. tolik dokonalých věcí!Já taky zítra jedu na výlet ale jen na jednodenní)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Kam jedete na ten výlet? :) No a tvoji skřín znám moc dobře, nemám co komentovat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já se snažím skoro vše věšet, takže krom kalhot a sukní a věcí na doma mi visí asi vše a mám taó taky tak napráskané:)

    OdpovědětVymazat
  5. mě pobavily ty miniky :D občas ty překlepy stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
  6. noo..máš toho dosť. :D pekné. (:

    OdpovědětVymazat