čtvrtek 5. července 2012

AVON VIDEO

Zdravím Vás!
To je zase horko dneska! Vidím to na válení se v bazénu. Včera jsem nestíhala článek, jak jsem psala na FB. Je to kvůli tomu, že jsem se balila do ANGLIE. Nevím jestli jsem to zmiňovala, ale jedu tam v sobotu a budu ubytovaná, pro mě neznámou rodinou. Je to jako kdyby výukový kurz, kde budu chodit na školu a učit se tam každý den zhruba 2 hodiny. Potom škola pořádá různé akce, kterých se můžu účastnit a nebo si prostě sama procházet město. Myslím, že je to super, protože ve škole se bude dělat to samé co je u maturity. Jen z čeho mám obavy je jak se dostanu k rodině. Přiletím letadlem a pak musím ještě dvakrát přestupovat v autobusu. No hrůza, nesnáším autobus v ČR natož v Anglii:D
Ale už k videu! Dnes mám pro vás video o kosmetice Avon. Vše potřebné uslyšíte ve videu a přiložila jsem pod video pár fotek, protože na videu nejde něco přesně vidět:)







4 komentáře:

  1. Video bylo trochu rozmazaný ale to si myslím že v příštím videu vylepšíš!! Jinak je video super a si strašně sympatická!!;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se to samo nezaostřuje a tak to musím pořád štelovat ručně a taky nevidím právě jak to vypadá. Takže nevím jak to do příště zlepším bohužel:/ možná za to dát zrcadlo:)

    OdpovědětVymazat
  3. mně se hrozně líbí jak mluvíš :D

    OdpovědětVymazat