pondělí 16. července 2012

LONDON TRIP

Ahoj!
Dnes vás trochu zahltím fotkama:D Snad vám to nevadí, ale prostě já vám chci ukázat opravdu vše! A nemá cenu to roztahovat na dva články. V sobotu jsme si udělali s holkama výlet do Londýna. Cesta nás vyšla na 16 liber autobusem tam i z5 což je na zabití!:D Celkově doprava je tu hrozně drahá a to nemluvím ani o taxi, ve kterém jsem platila 10 liber za asi 10 minutovou cestu. Pro ty kdo se bude ptát proč, tak jsem nevěděla kde rodina bydlí a taxík mě tam dovezl:) Jinak jsme si tedy prošli památky, které vidíte na fotkách. Měli jsme hrozné počasí a na některých fotkách to vypadá že letí mozkomoři:D Samozřejmě jsme byli i na Oxford street, kterou jsme jen proletěli a jsem za to moc ráda jinak bych tam nechala asi 3x více peněz:D Ale musím říct že mám další věci do new in!
PS: Dnes jsem koupila druhý dáreček na giveaway. Ještě popřemýšlím jak ji ale udělat. Protože mě štve, když si někdo napíše o dárek a vůbec na můj blog nechodí a nepíše komentáře.
























18 komentářů:

  1. londýn je úžasný,pekné fotky :)
    teším sa na new in

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych se do Londýna vrátila ... byla to nejlepší dovolená na které jsem byla ( i když nám skoro pořád pršelo :D )

    OdpovědětVymazat
  3. oh tie prútiky, a metly :D super

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky!Londýn je skvělý město, byli jste navštívit muzeum Madame Tussand?Mamka tam před 4 roky byla a taky říkala, že doprava je drahá!Do Londýna bych hned jela taky!

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. ach ... Londýn miluji a myslím, že k němu už to pověstné počasí patří :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou pěkné, me osobně Anglie nikdy nelákala :)
    Jinak k té giveaway, já čtu každý tvůj článek a skoro vůbec nekomentuji, takže tak bych to zase nebrala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo jasně, já to chápu já to taky tak dělávám:) ale třeba když někdo dá že mě sleduje a pak je konec..:D to je trošku divné..:D

      Vymazat
    2. Jo to jo.. Já bych si před giveaway napsala seznam "diváků", sice je to pracné ale poctivé :) Nemám ráda ty co přijdou na blog jen kvůli výhře:)

      Vymazat
  7. Nádherné fotky, chtěla bych se tam taky jednou podívat.
    Aspoň na dva dny <3

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj mishel :) já tvoj blog milujem ! ja pravda že nekomentujem každý článok ale každý príspevok si prečítam aj video si pozriem :) to avon video je super :) anglicko ti závidím :) snád sa tam aj ja niekedy dostanem :) podla mna si strasne prirodzená a sympatická :)
    krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný fotky!!:) Hned bych jela!;)

    OdpovědětVymazat
  10. nadhera!miluju londyn!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  11. KRÁkrásné fotky, chtěla bych se tam podívat :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásne fotky. (: Tak by som tam chcela ísť.. dúfam, že sa podarí čo najskôr.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné fotky :) Osobně jsem v Anglii byla před dvěma lety, v roce 2010, v zíří, a byla jsem jí naprosto nadšená! :) Anglie, tedy obzvlášť Londýn, ale i Canterbury, Cambridge, a jiná místa a města, je opravdu nádherná a moc ráda bych se tam vrátila :)

    OdpovědětVymazat
  14. ÁÁÁÁÁÁÁ a ještě ty hůlky!!! A Kudlejští Kanonýři !!!!!! :D Umřela jsem :D

    OdpovědětVymazat