pondělí 2. července 2012

NEW IN 32

Ahoj!
Tak už jsem konečně zdravá, sice musím ještě dobrat asi 2 prášky, ale cítím se dobře:) Dneska jsem měla mít s Kač brigádu u nás v práci, ale je to tam prý nebezpečné, protože se vše přestavuje. Tak jsme sbírali rybíz. Už nechci nikdy vidět rybíz!!:D Jak víte tak jsem byla v Brně a psala jsem, že mám spoustu nových věcí. Hlavně jsem potřebovala nějaké nátělníky. Ty pásky jsem dostala zadarmo, protože byla v KappAhl akce že ke koupi jedné bižuterie nebo doplňku levnější zdarma. Tak jsem si vzala pásky:) Za ty náušnice takové barvy jsem nejvíce ráda:) Co na to říkáte vy?









11 komentářů:

  1. Hej coo zas takové krásné vecičky máš, já jsem celý dny v práci a nikam nakupovat se nedostanu :(

    OdpovědětVymazat
  2. To první tílko a ty pásky jsou nádherný ;) To já teď musím přežít brigádu a pak hurá na nákupy :D

    OdpovědětVymazat
  3. ten puntíkatý top je skvělý! odkud? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné úlovky! Ty puntíkaté šaty (nebo top?) jsou super!

    OdpovědětVymazat
  5. naušnice jsou naprosto parádní! jo, s rybízem jsem na tom podobně, včera jsem strávila celý odpoledne přebíráním a čištěním.

    OdpovědětVymazat
  6. krasne nausnicky!!!
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat