úterý 24. července 2012

NEW IN FROM ENGLAND

Ahojte!
Nemusíte se obávat, že bych na vás zapomněla. Nepřidala jsem článek, protože jsem prostě neměla čas a byla jsem unavená. Možná se mnohým nebude líbit tento názor, ale tak nerada jsem zde v ČR. Nemám naši zemi vůbec ráda a nejradši bych se nastěhovala do Anglie:D Ale nemusíte se bát, že vás budu otravovat ještě  o Anglii. Mám pár fotek ze slavné Hawaii party a taky fotky ze třídou. Myslím, že to by vás mohlo zajímat ne?
Pro mnohé asi nejlepší článek. Co jsem si přivezla z anglie. Prostě to jejich oblečení je tak levné oproti našemu, že to není ani možné! A nebo když už se mi něco líbilo a bylo to dražší tak jsem si to koupila a řekla  že to prostě budu mít z Anglie a né z ČR. Jsou tam i vyfocené věci, které chci dát do giveaway, kterou asi spustím v pátek!:)











17 komentářů:

  1. Tolik krásných věcí a ta kabelka! :) a souhlasím s tebou, taky to tady nemám ráda :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je dokonalá! Fakt pěkná! A ty náušnice s kosemitkou jsou taky pěkné.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne vecičky úplne úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci. V pátek jsem se vrátila z Egypta a mám stejný názor! Chci odtud co nejrychleji pryč. Nejlépe do Egypta ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelka, kosmetika, botky, trička, a tak dále a tak dále ... krásné ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je dokonalé,všetko!! Vážne úžasné veci,som zvedavá čo si vybrala do giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš to je nádhera!:D Teleportuj ke mě do pokoje!;)

    OdpovědětVymazat
  8. jé, super věci si tam nakoupila :). já chci do Angliee! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tričko s Jessie! :D Samé hezké věci jsi nakoupila .)

    OdpovědětVymazat
  10. tolik krásných věcí! zavidím :D
    mně se třeba Anglie na první pohled vůbec nelíbí, připádá mi každá ulice stejná, prostě jsou to hrozný konzervy na mě :D ale kdybych tam byla delší domu, tak bych názor třeba i změnila...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono záleží na místě, třeba Londýn nemám nějak ráda. Je tam na mě moc lidí a ruch, ale Oxford kde jsem teď dva týdny byla byl úžasný!:)

      Vymazat
  11. krásný kousky))
    já se předevčírem vrátila z kalifornie a taky jsem si řekla jak hrozně chci pryč :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nééééé Jelly Belly!!! To jsi neměla vozit, zase ti to s Kač vyžereme :D
    A to jsou tabáky do vodárky? Och vypadají dobře, snad budou dobře chutnat :)
    A tolik oblečení, těším se, až mi to ukážeš naživo!

    OdpovědětVymazat
  13. OOOOOu :) krásne veci!!!!:)
    všetko sa mi páči ...
    a to by ste nechceli žiť na SVK...:D

    OdpovědětVymazat
  14. Máš pravdu, do Anglie bych se hned nastěhovala! :) moc hezké new in, jsem zvědavá, co si vybrala do giveaway :) vidím pár možností :)

    OdpovědětVymazat
  15. Páni, tomu říkám pravé anglické nákupy! :D To já bych odjela maximálně tak s propiskou a pohledem pro babičku a ty máš tolik věcí, a navíc tak krásných věcí! Musím říct, že máme podobný styl a asi polovinu věcí bych ti pobrala a utekla. Těším se na další článek z Anglie! :)

    OdpovědětVymazat