úterý 10. července 2012

OXFORD AND OLYMPIC GAMES

Ahoj!
Jak někteří víte, právě se nacházím v Anglii. Chtěla bych vám přesně říct co tu vlastně dělám. Dostala jsem tento pobyt na narozeniny. Mohla jsem si vybrat jestli budu bydlet u rodiny, nebo v hotelu. Já jsem si vybrala rodinu, což si myslím, že je o dost lepší. Více můžu mluvit a procvičovat si angličtinu. Tento pobyt je na dva týdny a v týdnu musím chodit do školy. Kdo mě sleduje déle, ví že jsem minulý rok byla v Americe. Toto je úplně něco jiného. Tu si vše musím zařizovat sama a nikdo mě nevodí na místa a neukazuje kde co je. Musím říct, že je to větší sranda! Po druhém dnu co chodím do školy mně přijde že znám celý Oxford nazpaměť:D První den jsme měli rozřazovací test, kterého jsem se asi nejvíc bála, abych nebyla někde úplně dole. Nakonec jsem v té nejlepší skupince, i když se mi zdá zatím výuka snadná:) Po škole si můžu dělat co chci a dnes jsem byla na nákupech. Později bude určitě článek new in. Včera večer jsem se byla podívat na běžce s olympijským ohněm a potom i na rozsvícení světel. Myslím, že je to dobrý zážitek tohle vidět:)
Jen jsem chtěla říct, že nemám až zas co fotit zatím. Budu se snažit přidávat články po dvou dnech ať je fotek více:)




 vchod do školy, uvnitř je krásná a zrenovovaná:)








1 komentář:

  1. miluju Londýn ♥ hrozně moc ti závidím ... já doufám že se tam podívám na zimu :)

    OdpovědětVymazat