čtvrtek 2. srpna 2012

BARRY M Black Multi-Glitter nails

Zdravím!
Zítra odjíždím na pivní slavnosti, ale začíná si mi tam pěkně nechtít. Začíná se prostě všechno kazit a pěkně mě to s***:D Dneska jsem měla jet pryč z KM, ale taky mi to nevyšlo. Tak se mi ozval kamarád a budeme fotit. Takže budou outfitky a taky nějaké profi fotky doufám:D Všimla jsem si že si nejvíce píšete ať přidávám videa a outfity. A zrovna tyto dvě věci jsou pro mě nejvíce časově náročný. Videa točím moc ráda, jen musím vždy vymyslet téma:D
Dnes pro vás mám nehty. Lak od Barry M jsme si koupila v anglii a myslela jsme si, že když už tolik stojí, že něco i vydrží. Ale prostě se mi hrozně rychle odlupuje a pěkně mě to štve, protože je krásný. Ale taky nevypadá úplně stejně jak v lahvičce. Jaký názor na to máte vy?





1 komentář:

  1. V lahvičce vypadá lak moc hezky, nalakovaný už mě tolik nezaujal. Ale věřím, že se takový lak špatně fotil :)

    OdpovědětVymazat