středa 15. srpna 2012

Black cross

Ahoj,
musím říct, že mě začíná chybět nakupování! Poslední moje nákupy byli v anglii:( Tento článek jste měli číst už včera, ale spala jsem u kamarádky, měli jme flašku, tak je asi každému jasné jak to dopadlo:D
Přidávám další otfitek, který je pro mě nejvíc pohodlný a prostě se mi líbí. Nevím jak se to bude líbit vám.
křížek-nějaký obchod v anglii  košile,kalhoty-primark  boty-new look





9 komentářů:

  1. Ty kecky s náhrdelníkem jsou bomba :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, nápadité... sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké boty máš :)

    Ráda bych tě pozvala na giveaway o balzámy crazy rumors! :)
    www.vendulajirmannova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. růženec? seš věřící?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proč bys nemohla... já jen položila otázku.

      Vymazat