pátek 17. srpna 2012

DIY inspirations

Ahojte!
Včera jsem bla u kadeřnice a mám zase své ombre hair. Předtím jsem to měla už moc krátké:) Já se vám ani nezmínila že odjíždím v úterý do Chorvatska. Chorvatsko nemám moc ráda, ale jak jsem viděla fotky kde budeme bydlet. No musím říct luxus nad luxus a vy se budete těšit na fotečky:) Jak jsem četla u giveaway nejradši máte články o cestování a pak chcete více outfitů. No vidím, že zatím splňuje vaše přání:)
Pro dnešek tu mám pár obrázků, které se mi nastřádaly v pc a chci se s vámi podělit.



5 komentářů:

  1. pekné inšpirácie,dovolenkové posty milujem,teším sa na tie chorvátske :)

    OdpovědětVymazat
  2. akurát dnes som to pozerala na weheartit :) pekné

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá inspirace, já už mám Chorvatsko také ohraný. Užij si to tam!:)

    Ráda bych tě pozvala na giveaway o balzámy crazy rumors! :)
    www.vendulajirmannova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat