sobota 11. srpna 2012

FRENCH HAIRSTYLE

Ahoj,
doufám že si nemyslíte, že jsem se na vás vykašlala:) Vůbec to tak není, jen se u nás dělala klimatizace a byl tu hrozný blázinec. Jeden mě ale dobře rozesmál, když mu začal hrát mobil s písničkou od one direction:D
Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet jeden účes co jsem viděla na fotce. Jenom to není pro takové nemehla jako jsem já a ono to snad ani nejde udělat si sama. Tak jsem toho využila, když jsem tu měla Danielku z Prahy, která je opravdu šikovná na takové věci. No posuďte samy a dalo by se nazvat jako dva francouzské copy?:)
Připomínám GIVEAWAY:)








11 komentářů:

  1. To ti dost sluší teda, vidíš, aspon jsi ji využila na pěkný účes :D

    OdpovědětVymazat
  2. to b som s mojimi vlasmi nedokázala :) veľmi pekné

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, to je moc hezký účes, škoda, že já jsem na tohle fakt levá :(

    OdpovědětVymazat
  4. Je to moc hezký, Danielka je šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já sem teda děsný nemehlo :-) a ještě k tomu takovej luxus účes :-) ale je pěknej škoda že mám prostříhany vlasy mě by to teda nešlo :-(

    http://diary-hayley-rosse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. všem děkuju, Danielce chválu vyřídím:)

    OdpovědětVymazat