pondělí 6. srpna 2012

Mint outfit

Ahoj!
Tak na vaše přání jsem vyfotila outfit! Tak doufám, že tu nebude moc negativních komentářů. Pivní jsem si užila moc! Jen se omlouvám, že mě trvalo tak dlouho než jsem se ozvala. Nebudu přece pořád něco řešit na počítači, když je venku tak krásně a jsou prázdniny! Tak si užívejte!:)
Sako Primark, tílko BHS, kalhoty Primark a boty new look, naušnice accessories a placička od 
kamarádky I <3 vodka takže outfit z anglie:)









9 komentářů:

  1. krásny outfit,tie naušnice sa mi veľmi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  2. tady ti to hrozně moc sluší !! :)

    OdpovědětVymazat
  3. mně se moc líbí to sáčko!! sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé, hlavně ta placička a náušnice. Prostě krásně ses v Anglii oblékla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, ty jsi ale sympatická slečna!!!! Moc ti to sluší!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé! jsme nový čtenář, takže poprvé chválím a máš super ombre ;) :)

    OdpovědětVymazat