úterý 21. srpna 2012

Travel to Croatia!

Ahojte!
Dneska už se hlásím z Chorvatska! Cesta byla pro mě jako vždy utrpení:D Nikdy nevím co mám takovo dlouho dobu v autě dělat. Projela jsem všechny písničky v mobilu, pak se dívala na film pak fotila a pak to šlo zas a zas dokola.:D Kdo to ještě neví tak jsem ve Splitu. Musím říct, že když jsme jeli k hotelu, hrozně jsem se bála, protože kolem byli samé hrozné baráky a paneláky mě snad přišlo. Ale hotel je čistý veliký a máme to malý kousíček k pláži. Doufám že vás nebudu otravovat fotkami, které jsem fotila v autě, ale chápejte mě:D
Mimochodem mám nový objektiv fish eyes. A jsem do něj zamilovaná je to moje opravdu druhá láska! Tak se taky nedivte, že všechny fotky jsou foceny tímto objektivem.







4 komentáře:

  1. Pěkné fotky, hned bych jela taky k moooři :) a bylo by mi úúplně jedno kam.

    OdpovědětVymazat
  2. zaujímavé fotky :)) ale pekné:)

    OdpovědětVymazat
  3. skvelé,teším sa na ďalšie fotky

    OdpovědětVymazat
  4. Hajzlíčku, taky si ho objednám, přesvědčila jsi mě! Některý fotky jsou s tím úplně top :) A ještě užívej, já už jsem zpátky, ach jo. Nehořelo vám tam někde poblíž? Furt lítaly hasičský letadla směr Split kolem nás..

    OdpovědětVymazat