pátek 14. září 2012

ESSENCE PIGMENTS

Ahoj!
Dneska jsme psali velkou opakovací písemku ze třetího ročníku. No hrůza, včera jsem se na to šrotila jak blb. Jinak jsem si dneska už musela odlakovat ty růžové nehty, hrozně se to oloupalo a mám nové:)
Chci vám představit pigmentové stíny od essence, ke kterým patří báze a speciální štěteček. Barva stínů je opravdu nádherná. Já ještě nikdy neměla takové stíny a tak proč to nevyzkoušet.


Na oko se musí dát báze, tahle mě na dotek přijde jako lepidlo. Možná je to něco takového, protože stíny vydrží celý den a vůbec neopadají. Bez báze si nejsem jistá jestli by to tak drželo. Potom jsem si otevřela stíny, které jsem nevěděla jak dostat ven z krabičky. Tak jsem si je sypala na vršek a tak našla jsem si dobrý způsob:) Pak už jen stíny nanést. Já jsem si trošku pohrála s barvičkama. Jen jsem měla už předtím namalované řasy a proto na některých fotkách to vypadá zajímavě ty moje řasy.





A co vy a pigmentové stíny? Já jsem si je zamilovala! Jinak na fotkách mám mokré vlasy kdyby to někoho zajímalo:)

8 komentářů:

  1. juu, jsem asi n neznalec, protože o nich slyším poprvé ale jsou vážně úžasné)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hajzleee kdes je koupila?? Já chci taky, na tohle jsem fakt natěšená ♥

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá to veľmi pekne 8)

    Pozývam ťa na GiveAway
    http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to krásně. Bohužel s mojí šikovností by to dopadlo všelijak :D

    OdpovědětVymazat
  5. aj ja milujem znacku essence! super :)
    pridávam si ta! pekny blog :))

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá to zaujímavo, ale neopadávajú pod oči?

    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat