sobota 8. září 2012

NEW IN OLOMOUC

Ahoj!
Jsme ráda, že je konečně víkend. Už mě ta škola tak nebaví:D Včera u mě spala kamarádka, hezky jsem si dali vodárku a pizzu z Osíčka. Ta pizza je tam nejlepší, jen škoda, že se tam jen tak nedostanu. Našla jsem dokonce další fotky z Chorvatska, které bych chtěla zveřejnit, vadilo by to?:)
Minulý týden jsme byla v Olomouci na nákupech. Potřebovala jsem hlavně nějaké sportovní boty a samozřejmě jsem si odnesla ještě něco.
Jinak vůbec nevím co dnes budu dělat, co máte vy v plánu?
A HLAVNĚ NEZAPOMÍNEJTE NA GIVEAWAY ZA CHVÍLI BUDE KONČIT!






všechno HM jen boty ze sportu:)

2 komentáře:

  1. To sako se mi líbí nejvíc :) je na stránkách nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, Olomouc ♥ mně se hrozně moc líbí to růžový sako;) btw, zkoušela jsi v Olomouci už to nový nákupní centrum maurice? (bývalej prior:) :) kdybys měla chuť, koukni na můj blog, včera jsem začala a plánuju psát nejen o líčení, ale i o vaření a o mé vlastní tvorbě hudby;) MIA

    OdpovědětVymazat