úterý 11. září 2012

ESSENCE PINK NAILS

Zdravím,
první bych chtěla upozornit na výprodej kosmetiky Essence a Catrice, který proběhne 25. října 2012 od 12 do 18 hodin v prostorách prodejny BabyBaby.cz: Pod Belárií 784/2, 143 00 Praha 4.
Uvidím jestli budu v Praze, ale pochybuju. Moc tam chci jít:(
včera jsem nemohla nic napsat, tak zle mě bylo a dneska jsem byla radši doma. Vůbec nevím co mi je, mám hrozný křeče v břichu a dneska se mi dokonce spustila krev:( Docela se bojím tyjo:/
V neděli jsem si udělala nehty, s novým lakekm od essence. Teda dalo by se říct hlavně s novým designem.
A taky jsem použila úžasný pilník, který je použitelný z obou stran. Pilníky jsem nikdy zas tak často nepoužívala, protože se mi dělá zle u toho zvuku, jak opilováváte nehty, ale s tímto jsem to zvládla hravě:)

Barva je nádherná a nový vzhled balení taky! Laky mají o něco více ml a taky tlustější štěteček s kterým se dobře pracuje. Na nehty by stačila dokonce dát jen jedna vrstva, ale já ze zvyku dala dvě. Co mě trošku štve, že se mi dneska lak už začal odlupovat u špiček nehtů. Ale žádný lak nedrží věčně.


Barvička je ve skutečnosti trošku tmavší než na fotkách, ale je opravdu takto krásně výrazná. Tomuto laku bych dala 8 bodů z 10.

3 komentáře:

  1. krásné)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Barva super, ale všichni na ty nové laky nadávají tyjo, u tebe poprvé vidím, že jsi se štětečkem spokojená, akorát ta výdrž je asi fakt na prd. Tos koupila u nás v KM nebo někde jinde? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Růžová je dobrá! A hlavně zvedne náladu v podzimních dnech :-)

    PARIS-LONDON giveaway

    OdpovědětVymazat