pondělí 24. září 2012

VYHLÁŠENÍ GIVEAWAY

Zdravím!
Po dlouhé době se vám ozývám. Jaksi to poslední dobou zanedbávám a hlavně není to úmyslně. Ten kdo to ještě neví tak jsem začala chodit do španělštiny a ten jazyk úplně miluju. Tak proto je tady ta písnička, hlavně jsme ji dneska zrovna v hodině zpívali.
A konečně jsem vyhlásila giveaway! A známe vítězky tak holkám moc gratuluji a já du psát emaily:)



12 komentářů:

  1. Pane Bože, já jsem poprvé v životě něco vyhrála! Mám obrovskou radost! Děkuju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš zač! a archiv blogu je uplně dole na stránce, ale už delší dobu:)

      Vymazat
  2. Gratuluji vítězkám! :) A autorce děkuji za skvělou giveaway!

    OdpovědětVymazat
  3. U mě na blogu právě probíhá giveaway o voucher na nákup libovolného sortimentu značky Triola. Budu ráda, když se zúčastníš. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hello to all, how is all, I think every one is getting more from this website,
    and your views are fastidious in favor of new people.
    My webpage ; Hainan Airlines

    OdpovědětVymazat
  5. Pořád mi nepřišel cupcake, asi po půlročním vyhlášení této GIVEAWAY!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, máš moc hezký blog! Chceš se navzájem odebírat ? Pokud ano dej vedět do komentářů na blogu :) Oplatím hned nazpět :)

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat