About me

by - 14 října

Ahoj,
jmenuji se Michaela jak už jste asi podle názvu poznali. Je mi 24 roků a jsem dost addected do cestování. Zjišťuji, že cestování je to hlavní co mě v životě naplňuje a proto jsem se teď rozhodla tento blog znovu oživit. Mám mnoho dalších zálib jako je kosmetika, móda, sportování, ale o tomto to tentokrát zas tak nebude...
Najít mě můžete v Kroměříži, což je mé rodné město. Ale také v Brně, kde jsem vystudovala magistra vysokou školu podnikání a managementu. No a někdy se stane, že se můžeme potkat kdekoliv ve světě. Nedávno jsem se vrátila z USA a Kuby a tam mě došlo, že chci všechny svoje typy a rady sdílet dál a necpat jen fotky na instagram. Nesnáším samotu a miluji se seznamovat s dalšími lidmi. Nejlepší na cestování je, že i navazujete nové kontakty.

Doufám, že si tu najdete něco, co se vám bude líbit a budu ráda za každou odezvu. <3

You May Also Like

0 komentářů

FOLLOW ME @matysikova